26 apr. 2013

Pentru A

m-am uitat pe youtube într-o seară
şi am văzut o femeie. era de-o delicateţe rară
şi vorbea îndrăgostită despre ceva
ce nu înţelegeam bine pentru că devenisem atent doar la ea.

şi atunci, probabil prin contagiune
s-a întâmplat următoarea minune
m-am îndrăgostit şi eu
de toate lucrurile din jurul femeii şi-al meu
de youtube, de o carte, de un şervet,
de ceilalţi oameni de pe internet,
dar în primul rând de ea.
era clar, nu mai văzusem aşa ceva

de atunci în fiecare noapte visez
că ajungem împreună pe o insulă pustie
unde întemeiem o oţelărie
undeva dincolo de canalul de Suez
şi privim fericiţi, ca orice Ea şi cu El,
la semenii noştri care produc, fericiţi şi ei, oţel.

poate că o să uimească această perspectivă
ce pare nepotrivită sau chiar eclectică
dar e inevitabilă pentru orice nouă artă poetică
iar la mine e o trăsătură nativă.
acest poem face parte dintr-un curent,
antreprenorialism erotic l-am botezat
înţelesul sper că e evident
ca şi faptul că îi este în întregime dedicat.

aş vrea s-o întâlnesc, măcar aşa, într-o doară
după care să-mi cumpăr un ifon
să-i mângâi numărul de telefon
în fiecare seară

.j

Niciun comentariu: